مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-29دانش

افزایش 20 درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به سازماندهی و ساماندهی شبکه ملی نخبگان علوم پزشکی، از افزایش 20 درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در بازدید از محل برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی گفت: در دستیاری، ظرفیت بر اساس نیاز کشور اعلام می شود و کسانی پذیرش می شوند که حداقل ها را از نظر علمی دارا باشند.

وی افزود: در مرحله اول آزمون دستیاری، 4600 دستیار و در مرحله تکمیل ظرفیت با توجه به نیاز دانشگاه ها و اولویت مناطق محروم، 1300 دستیار پذیرفته می شوند.

باقری فرد با بیان این مطلب که وزارت بهداشت معطل صندلی های خالی نمی ماند و هر جا نیاز باشد ظرفیت برای پذیرش دستیاری اعلام می کند، خاطرنشان کرد: میزان ظرفیت پذیرش برای دستیاری در هر سال متفاوت است و می توان گفت نسبت به پارسال بیش از 20 درصد افزایش ظرفیت در آزمون دستیاری داریم.

وی تصریح کرد: علاوه بر افزایش ظرفیت دستیاری باید میزان پذیرش در رشته های دستیاری را هم افزایش دهیم چرا که شرایط سخت دوره دستیاری باعث کاهش انگیزه افراد می شود در نتیجه باید شرایط رفاهی و معیشتی دستیاران را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری

افزایش 20 درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری