مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-13سياسي

مولفه های قدرت رژیم صهیونیستی قابل شکست است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رژیم غاصب مولفه های قدرتش نظامی و اقتصادی است، گفت: مولفه قدرت رژیم صهیونیستی قابل شکست است .

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رژیم غاصب مولفه های قدرتش نظامی و اقتصادی است، گفت: مولفه قدرت رژیم صهیونیستی قابل شکست است .

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی جمعه 21 مهرماه در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه همدان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی انسجام درونی و اجتماعی لازم را ندارد عوامل نگهدارنده یک جامعه را ندارد و برایشان علقه های وطنی و سرزمینی به واسطه اینکه از نقاط مختلف آمده اند مطرح نیست و آنچه توانسته رژیم صهیونیستی را سرپا نگهدارد قدرت نظامی و اطلاعاتیش است.

وی تصریح کرد: آیا سردمداران کشورهای اسلامی این جنایت ها و کودک کشی های رژیم غاصب را نمی بینند ؟ آیا آوارگی افزون بر 420 هزار نفر را در غزه را نمی بینند؟ آیا صدای ناله آن مادری که فرزند خودش را از زیر آوارها بیرون می کشد و ازمسلمانان جهان یاری می طلبد را نمی شنوند؟ آیا آن مردی که تمام عضای خانواده خودش را از دست داده است ؟ وی با اشاره به مستضعفینی که در شهر خودشان مورد ظلم قرار گرفته و بی گناه کشته می شوند، افزود: در این موضوع قرآن کریم کشورهای اسلامی و مسلمانان را مخاطب قرار می دهد و می گوید چرا در راه خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولفه های قدرت رژیم صهیونیستی قابل شکست است

مولفه های قدرت رژیم صهیونیستی قابل شکست است