مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-04اجتماعي

بارش های سیلابی در راه گلستان


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از فردا به استان، گفت: با توجه به نوع فعالیت سامانه امکان سیلاب در برخی از مناطق وجود دارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان شامگاه چهارشنبه نعمت الله حاجی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه مدیریت بحران در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گلستان با حضور استاندار و دستگاه مربوطه تشکیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان افزود: در پی این هشدار اقدامات متعددی در سطوح شهرستانی و استانی برای دستگاه های متولی در نظر گرفته شده است.

حاجی زاده تصریح کرد: با توجه به نوع فعالیت سامانه امکان وقوع سیلاب در برخی از مناطق وجود دارد، لذا دستگاه های امدادی در آماده باش  کامل هستند.

وی بیان کرد: تمام مدیران شهرستانی و استانی در آماده باش بوده و دستگاه های اجرایی در راستای وظیفه بندی خود باید اقدامات مربوطه را انجام دهند.

حاجی زاده گفت: با توجه به نوع فعالیت سامانه بارشی و شدت بارش ها امکان انسداد جاده های مواصلاتی وجود دارد لذا باید قبل از رسیدن به وضع هشدار به مردم اطلاع رسانی شود تا از تردد در آن مسیر خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان تاکید کرد: مردم طی این مدت از نزدیک شدن به مسیرها و حاشیه رودخانه ها پرهیز کرده و تورهای گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های سیلابی در راه گلستان

بارش های سیلابی در راه گلستان