مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-10بين الملل

تظاهرات در کشورهای مختلف در حمایت از مردم غزه


مردم کشورهای مختلف در حمایت از نیروهای مقاومت و ساکنان نواره غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و از جامعه بین الملل خواستند که سکوت خود را در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی بشکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزای سما فلسطین، شهروندان دیاربکر ترکیه دوشنبه در تظاهراتی به خیابان ها آمده و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند همچنین شهروندان آمریکایی نیز در در ایالات سانفرانسیسکو به خیابان ا آمده و حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایتکاران صهیونیست اعلام کردند.

معترضان در این تظاهرات خواستار توجه به نقض حقوق بشر و قتل عام کودکان و زنان در نوار غزه شدند.

از سوی دیگر هواداران تیم پرطرفدار الاهلی مصر نیز با سردادن شعار باخون و با روحمان، فدای فلسطین می شویم حمایت خود را از فلسطین و مردم غزه اعلام کردند.

صدها نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس نیز روز دوشنبه در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین، مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی که در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شد، با حمل پرچم های فلسطین و شعارنوشته هایی که روی آن عبارت هایی در محکومیت سران رژیم صهیونیستی نوشته شده بود، فریاد آزادی فلسطین را سر می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در کشورهای مختلف در حمایت از مردم غزه

تظاهرات در کشورهای مختلف در حمایت از مردم غزه