مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-22اقتصادي

هدف گذاری ایجاد 150 هزار فرصت مشاغل خانگی در سال جاری


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح اقدامات شاخص حوزه مشاغل خانگی در دولت سیزدهم از هدف گذاری برای ایجاد 150 هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  محمود کریمی بیرانوند در چهل و هشتمین نشست ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و سومین جلسه در دولت سیزدهم که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، به تشریح اقدامات شاخص در این حوزه پرداخت و گفت: تهیه، تدوین و ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه های ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در سال 1401، انعقاد تفاهم نامه دوجانبه به صورت جداگانه با بانک های عامل(توسعه تعاون، رفاه کارگران، کشاورزی و پست بانک) از جمله اقدامات در این حوزه است.

وی مانع زدایی و تسهیل گری در صدور مجوزهای مشاغل خانگی، توسعه و افزایش رشته های مشاغل خانگی به تعداد 622 رشته شغلی و تشکیل تعاونی های تأمین نیاز مشاغل خانگی در 20 استان را از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بیان کرد.

کریمی بیرانوند با اشاره به دیگر اقدامات شاخص مشاغل خانگی اظهار کرد: اعطای اینماد(نماد اعتماد الکترونیک) به دارندگان مجوز مشاغل خانگی، ایجاد و راه اندازی 512 نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ایجاد 150 هزار فرصت مشاغل خانگی در سال جاری

هدف گذاری ایجاد 150 هزار فرصت مشاغل خانگی در سال جاری