مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-09سياسي

عشایر لرستان 1024 شهید تقدیم انقلاب کردند


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: 1024 شهید عشایری در استان داریم که با توجه به 22 هزار خانواده عشایری با جمعیت بالای 80000 نفر به ازای هر 20 خانوار یک خانواده شهید تقدیم کرده اند.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: 1024 شهید عشایری در استان داریم که با توجه به 22 هزار خانواده عشایری با جمعیت بالای 80000 نفر به ازای هر 20 خانوار یک خانواده شهید تقدیم کرده اند.

مرتضی کشکولی هفدهم مهر ماه در اجلاسیه وفاداران ایل، گرامیداشت 1000 شهید والامقام جامعه بزرگ عشایری لرستان، اظهار کرد: این روزها به ویژه در درگیری های فلسطین و رژیم اشغالگر خیلی از حاج قاسم سلیمانی یاد می کنیم.

وی با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و شکست رژیم اشغالگر که مبتنی بر سلاح های پیشرفته و تهی از اعمال انسانی است، گفت: آن روزی که امام خمینی(ره) با دست خالی آخرین سلسله شاهنشاهی وابسته به آمریکا در منطقه را که حامی و پشتیبان رژیم اشغالگر قدس بود با بیداری و حضور مردم در کف خیابان و با اتکا بر خدا منقرض کرد یکی از سران اسراییل گفت انقلاب اسلامی یک زلزله هشت ریشتری در منطقه است که امروز این زلزله را در منطقه با چشم سر می بینم.

کشکولی بیان کرد: امام خمینی(ره) در کوران مبارزات و جانفشانی پیروزی خون بر شمشیر را مطرح کرد، دشمنان نمی دانستند مردم با فرهنگ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر لرستان 1024 شهید تقدیم انقلاب کردند

عشایر لرستان 1024 شهید تقدیم انقلاب کردند