مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 02:102023-10-16بين الملل

شلیک منور توسط صهیونیست ها به آسمان جنوب لبنان


خبرنگاران محلی از شلیک منور و بمب فسفری توسط رژیم صهیونیستی به آسمان و مرز جنوب لبنان خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد سه شنبه از شلیک چند منور توسط نظامیان صهیونیست مستقر در شمال فلسطین اشغالی به آسمان مرز جنوب لبنان در منطقه رأس الناقوره خبر دادند.

همچنین علی هاشم مجری شبکه انگلیسی الجزیره با انتشار تصویری نوشت که رژیم صهیونیستی بمب فسفری به مناطق مرزی جنوب لبنان در نزدیکی الضهیره شلیک کرده است.

این در حالی است که دقایقی قبل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان تصاویر انهدام یک فروند تانک ارتش رژیم موقت صهیونیستی توسط موشک هدایت شونده در منطقه الضهیره را منتشر کرد.

پیش از این، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور داده بود 28 شهرک صهیونیست نشین در فاصله 2 کیلومتری از مرز جنوب لبنان، هرچه سریعتر تخلیه شوند.

(جزییات بیشتر ) تنش ها در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در حالی بالا گرفته که مقاومت لبنان روز گذشته دو تانک مرکاوای اسراییلی و یک موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود که به دنبال آن چند نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

این حملات پس از آن آغاز شدند که یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خودروی گروهی از خبرنگاران را در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک منور توسط صهیونیست ها به آسمان جنوب لبنان

شلیک منور توسط صهیونیست ها به آسمان جنوب لبنان