مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-01سياسي

یادواره شهید جهان آرا در خرمشهر برگزار می شود


یادواره سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان آرا از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور دوستان و همرزمانش در خرمشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، یادواره سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان آرا فرمانده رشید سپاه خرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور دوستان و همرزمانش در خرمشهر برگزار می شود.

این برنامه روز یکشنبه نهم مهرماه سال 1402 همزمان با هفته وحدت از ساعت 20 آغاز می شود که اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و جوانان خوزستانی در آن شرکت می کنند.

یادواره سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان آرا در مسجد جامع خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی مردم خوزستان برگزار می شود که جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی نیز در این برنامه معنوی حضور می یابند.

سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان آرا فرزند سید هدایت الله و برادر شهیدان سید علی و سید محسن جهان آرا است که در تاریخ نهم شهریور سال 1333 در خانواده ای با ایمان در خرمشهر دیده به جهان گشود.

همچون سایر اعضای خانواده خویش، عشق فراوانی به خاندان عصمت و طهارت(ع) داشت و از 15 سالگی به صف مبارزه بر ضد طاغوت پیوست، در سال 1349 به عضویت گروه حزب الله خرمشهر درآمد و پا به پای افراد این گروه، تلاش وسیعی را در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید جهان آرا در خرمشهر برگزار می شود

یادواره شهید جهان آرا در خرمشهر برگزار می شود