مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-10سياسي

390 میلیون پوند مطالبه ما از انگلیس در اختیارمان قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان روز سه شنبه در نشست رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی در کشور های همسایه، گفت: زمانی که ما کار را شروع کردیم طرف های غربی گفتند تا به برجام بازنگردید و FATF را نپذیرید، - وزیر امور خارجه گفت: 390 میلیون پوند مطالبه ما از دولت انگلیس در مسیر رسمی بانکی از طریق سوییفت با این شرط که هر موقع خودمان نیاز داریم خرج کنیم، منتقل شد و در اختیار ما قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان روز سه شنبه در نشست رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی در کشور های همسایه، گفت: زمانی که ما کار را شروع کردیم طرف های غربی گفتند تا به برجام بازنگردید و FATF را نپذیرید، یک سنت از مطالبات شما در بانک های خارجی جابه جا نخواهد شد.

وزیر امور خارجه افزود:، اما به لطف الهی 390 میلیون پوند مطالبه ما از دولت انگلیس در مسیر رسمی بانکی از طریق سوییفت با این شرط که هر موقع خودمان نیاز داریم خرج کنیم، منتقل شد و در اختیار ما قرار گرفت.

امیرعبداللهیان یادآور شد: امروز 6 میلیارد دلار مطالبه ما در کره جنوبی به دو بانک منتقل شد و در اختیار 6 بانک ایرانی قرار دارد، بدون اینکه در برجام به توافق نهایی رسیده باشیم و بدون اینکه موضوع FATF در مرحله نهایی اقدام و تصویب قرار گرفته باشد، انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

390 میلیون پوند مطالبه ما از انگلیس در اختیارمان قرار گرفت

390 میلیون پوند مطالبه ما از انگلیس در اختیارمان قرار گرفت