مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-05سياسي

رییسی، عصر امروز پنج شنبه بیمارستان کودکان حکیم را افتتاح می کند


بیمارستان تخصصی کودکان حکیم با دارا بودن 266 تخت و بخش های تخصصی، جراحی، اورژانس، بستری، تفرجگاه کودکان و سالن همایش ها یکی از مجهز ترین بیمارستان های احداث شده پس از انقلاب است .

- بیمارستان تخصصی کودکان حکیم با دارا بودن 266 تخت و بخش های تخصصی، جراحی، اورژانس، بستری، تفرجگاه کودکان و سالن همایش ها یکی از مجهز ترین بیمارستان های احداث شده پس از انقلاب است .

بیمارستان کودکان حکیم در منطقه 18 تهران عصر امروز، افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان؛ بیمارستان کودکان حکیم در منطقه 18 تهران عصر امروز، پنجشنبه 13 مهرماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود.

بیمارستان کودکان حکیم به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی کودکان و براساس نیاز های جسمی و روحی کودکان به ویژه با نگاه هنرمندانه به کاهش استرس کودکان در فضای بیمارستان ساخته و طراحی شده است.

فضای سبز و نور طبیعی، دسترسی های راحت، گستردگی امکانات و خدمات رفاهی و درمانی برای کودک و همراه از مهم ترین ویژگی های طراحی این بیمارستان است.

این بیمارستان با زیربنای 29 هزار و 650 متر مربع و 266 تختخواب در زمینی به وسعت 50 هزار متر مربع از اراضی دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط خانواده نیکوکار مطهری ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی، عصر امروز پنج شنبه بیمارستان کودکان حکیم را افتتاح می کند

رییسی، عصر امروز پنج شنبه بیمارستان کودکان حکیم را افتتاح می کند