مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-08اقتصادي

تیرخلاص دولت سیزدهم به مشکلات کارخانه آی تی آی


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای احیای کارخانه بزرگ آی تی آی از انعقاد تفاهم نامه ای برای پرداخت مطالبات باقی مانده کارگران این کارخانه در سفر پیش رو رییس جمهور به فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای احیای کارخانه بزرگ آی تی آی از انعقاد تفاهم نامه ای برای پرداخت مطالبات باقی مانده کارگران این کارخانه در سفر پیش رو رییس جمهور به فارس خبر داد.

سید مهدی خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه کار احیای کارخانه آی تی آی شیراز به عنوان یکی از واحدهای تولیدی غیرفعال، در دولت سیزدهم دنبال شد، گفت: این کارخانه چندین سال کارکرد در سطوح بالا، تاثیرگذاری بسزا در استان فارس و اشتغال زایی مناسبی داشت و به عنوان یک برند و قطب الکترونیک و فناوری شناخته می شد که متاسفانه به دلایلی رو به تعطیلی کامل رفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: پس از تعطیلی کارخانه هایی نظیر آی تی آی، هیئت حمایت از صنایع مطابق قانون مستقر و فعالیت می کند اما ممکن است این هیئت پس از برخوردهای سلیقه از مسیر خود منحرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرخلاص دولت سیزدهم به مشکلات کارخانه آی تی آی

تیرخلاص دولت سیزدهم به مشکلات کارخانه آی تی آی