مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-16سياسي

استفاده پلیس از تجهیزات روز/ تحویل متهمان با کمترین صدمه به مراجع قضایی


جانشین فرمانده فراجا گفت که پلیس با استفاده از تجهیزات روز تلاش دارد تا متهمان را در کوتاه ترین زمان شناسایی و دستگیر کرده و با کمترین صدمه تحویل مراجع قضایی بدهد.

- جانشین فرمانده فراجا گفت که پلیس با استفاده از تجهیزات روز تلاش دارد تا متهمان را در کوتاه ترین زمان شناسایی و دستگیر کرده و با کمترین صدمه تحویل مراجع قضایی بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم آغاز به کار بیستمین نمایشگاه بین المللی ایپاس که پیش از ظهر امروز در محلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از نمایشگاه ایپاس 270 شرکت داخلی، خارجی و نمایندگی های برتر در حوزه امنیتی و انتظامی حضور دارند.

پیام این نمایشگاه امنیت و آرامش است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایپاس صرفاً در چارچوب نیاز پلیس فعالیت نمی کند، گفت: این نمایشگاه برای ایجاد و ارائه تجهیزات برای حفظ آرامش و امنیت در جامعه برپا شده است.

جانشین فرمانده فراجا از ارتقا کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این مرحله از نمایشگاه ایپاس خبرداد و گفت: تفاوت این نمایشگاه با سال گذشته در این است که کیفیت کالاهای ارائه شده ارتقا پیدا کرده است، همواره رویکرد ما ارتقا و افزایش کیفیت خدمات بوده است، چرا که معتقدیم باید نیازهای جامعه برای استفاده از تجهیزات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده پلیس از تجهیزات روز/ تحویل متهمان با کمترین صدمه به مراجع قضایی

استفاده پلیس از تجهیزات روز/ تحویل متهمان با کمترین صدمه به مراجع قضایی