مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-13ورزشي

میزبانی آملی ها از نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ ووشو مازندران


نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ ووشو مازندران با حضور 20 ورزشکار از سه رده سنی در سبک ساندا عصر امروز در سالن ورزشی 9 دی شهرستان آمل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ ووشو مازندران از عصر امروز به میزبانی سالن ورزشی 9 دی این شهرستان با حضور برترین های این رشته رزمی و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

مسؤول برگزاری مسابقات هیأت ورزش های رزمی سپاه کربلای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: مازندران از استان های شاخص در رشته رزمی ووشو است و با پیگیری های هیأت ورزش های رزمی سپاه کربلای استان مازندران این رقابت ها با حضور بیش 20 ورزشکار از شهرهای مختلف استان دنبال می شود.

رحمت الله علیزاده افزود: این رقابت ها در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان ویژه مردان برگزار می شود که به نفرات اول تا سوم مشترک جوایز نقدی، حکم قهرمانی و مدال اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی داریم تا در آینده نزدیک رقابت های جایزه بزرگ ووشو بانوان در سبک ساندا برگزار شود، تصریح کرد: ووشو مازندران با حمایت سازمان بسیج رونق بیشتری پیدا کرده است هرچند پتانسیل ویژه ای در بین ورزشکاران رزمی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آملی ها از نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ ووشو مازندران

میزبانی آملی ها از نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ ووشو مازندران