مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-16بين الملل

درخواست مقامات آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نگشودن جبهه شمالی


روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه نوشت، دو وزیر آمریکایی با انتقال پیام دولت خود از رژیم صهیونیستی خواستند جنگ علیه نوار غزه را به جنگ منطقه ای تبدیل نکند.

- روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه نوشت، دو وزیر آمریکایی با انتقال پیام دولت خود از رژیم صهیونیستی خواستند جنگ علیه نوار غزه را به جنگ منطقه ای تبدیل نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور در سفر روزهای گذشته خود به تل آویو پیام های دولت آمریکا را درمورد جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه به کابینه این رژیم منتقل کردند و خواستند این جنگ به جنگ منطقه ای گسترش نیابد.

وبسایت عرب 48 به نقل از این روزنامه نوشت، آستین می خواهد اطمینان حاصل کند که رژیم صهیونیستی به حزب الله لبنان حمله نخواهد کرد.

او در مقابل متعهد شده که با توجه به استقرار دو ناو هواپیمابر آمریکایی در سواحل لبنان، اگر حزب الله به رژیم صهیونیستی حمله کند، ایالات متحده خلبان ها و هواپیماهای آمریکایی را وارد جنگ کند.

یدیعوت نوشت، بلینکن و آستین پیام دیگری به مقامات رژیم صهیونیستی رساندند که ایالات متحده در حمایت از عملیات نظامی این رژیم در غزه که با هدف قرار دادن همه جانبه غیرنظامیان همراه خواهد بود و تهدیدی برای حاکمیت مصر و رژیم های عربی متحد با آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مقامات آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نگشودن جبهه شمالی

درخواست مقامات آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نگشودن جبهه شمالی