مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-25اقتصادي

پروژه گازرسانی به 12روستای جنوبی خوروبیابانک آغاز شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه بیش از 950 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه بیش از 950 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

مهران زینلیان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: این پروژه عمرانی با ارزش ریالی بالغ بر 370 میلیارد تومان در 20 ماه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار می رود در جریان این پروژه حدود 150 کیلومتر شبکه گذاری و 1200 علمک نصب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با اجرای پروژه گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، بیش از 950 خانوار از نعمت گاز بهره مند و این گازرسانی در بخش های مختلف خانگی، زیرساختی و توسعه صنعت پایدار به کارگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، زینلیان متذکر شد: از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی در مجموعه شرکت گاز استان طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گازرسانی به 12روستای جنوبی خوروبیابانک آغاز شد

پروژه گازرسانی به 12روستای جنوبی خوروبیابانک آغاز شد