مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-01سياسي

گزینه منتخب شورای شهر آبیک برای شهرداری تایید نشد


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه گزینه منتخب شهرداری آبیک مشمول شرایط احراز از سوی وزارت کشور نشده است، بر معرفی گزینه جدید شهرداری آبیک از سوی شورای این شهر تاکید کرد.

- محسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با بیان اینکه شورای شهر آبیک باید مجدداً تشکیل جلسه دهد و گزینه جدید شهرداری را به استانداری معرفی کند، اظهار کرد: گزینه منتخب شهرداری آبیک با توجه به قوانین موجود، شرایط احراز نداشت که به شورای این شهر اعلام شده است و گزینه جدید شهرداری آبیک باید از سوی شورای شهر انتخاب و پیشنهاد شود تا در استانداری فرایند قانونی آن طی شود.

وی افزود: گرچه سرپرست شهرداری در حد اختیار خود، شهر را پوشش می دهد اما انتظار ما صرفاً اداره وضع موجود نیست و باید شرایط بهتری رقم بخورد که این مهم با وجود شهردار تحقق می یابد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر اینکه گزینه شهرداری آبیک باید در روندی مطلوب و صحیح انتخاب شود، ادامه داد: گزینه شهرداری باید شهر آبیک را به خوبی بشناسد و بتواند در حوزه شهری، تحولاتی ایجاد کند و در راستای انجام رسالت خود و ارتقاء کیفیت زندگی و خدمات رسانی به مردم گام موثری بردارد و وظایف خود را هم به نحو احسن انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه منتخب شورای شهر آبیک برای شهرداری تایید نشد

گزینه منتخب شورای شهر آبیک برای شهرداری تایید نشد