مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-22حوادث

نقص فنی علت تاخیر 12 ساعته پرواز اصفهان - مشهد


مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان نقص فنی را علت تاخیر 12 ساعته پرواز اصفهان - مشهد را اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرضیه جعفرزاده در خصوص تاخیر 12 ساعته پرواز 6208 تابان مسیر اصفهان - مشهد اظهار داشت: این پرواز قرار بود در ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته انجام شود که به دلیل نقص فنی با تاخیر 12 ساعته مواجه شد.

  به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان  این شرکت در فرودگاه های مشهد و تهران امکانات و تجهیزات پروازی دارد، اما در فرودگاه اصفهان به دلیل آنکه پایگاه اصلی نیست و تجهیزات و امکانات کمتری دارد در پرواز ها یک نیروی فنی همراه کرو پروازی است که در این پرواز با کمک نیروی فنی بعد از گذشت چند ساعت این نقص فنی برطرف شد.

  جعفرزاده گفت: طبق استاندارد های پروازی بعد از اتمام تایم پرواز کرو پروازی حق انجام پرواز به دلیل خستگی و افزایش خطای پروازی را ندارند در نتیجه بخشی دیگر از این تاخیر هم به این دلیل است.

  مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان افزود: با توجه به این تاخیر طبق قانون حقوق مسافر تمامی خسارات وارد شده پرداخت خواهد شد و در این پرواز هم دو میان وعده و پذیرایی کامل از مسافران انجام شد همچنین با توجه به زمان بر بودن تاخیر در همان ابتدا به مسافران این پرواز جزییات اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی علت تاخیر 12 ساعته پرواز اصفهان - مشهد

نقص فنی علت تاخیر 12 ساعته پرواز اصفهان - مشهد