مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-28سياسي

رییسی: کاهش فاصله طبقاتی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است


رییس جمهور ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته امداد امام خمینی، کاهش فاصله طبقاتی را یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم تهیه و تدوین «سند کاهش فقر» و پایش و رصد مستمر آن با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز پنجشنبه در دیدار اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره)، کاهش فاصله طبقاتی را یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم تهیه و تدوین سند کاهش فقر و پایش و رصد مستمر آن با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد.

رییس جمهور رفع فقر مطلق را هدف اصلی این سند خواند و با اشاره به افزایش قابل توجه رشد اقتصادی کشور در نیمه اول امسال ابراز امیدواری کرد که بهبود شرایط اقتصادی و مجموعه اقدامات و خدمات دولت با همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد بتواند اقدام مهم و موثری در جهت تحقق این هدف رقم بزند.

ارائه خدمات اورژانسی به فقرا ، شبکه سازی خیرین و مسجدمحوری ، توزیع عادلانه امکانات ، هشدار دادن نسبت به تصمیمات و قوانین فقرزا و افزایش کمی و کیفی اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند از جمله توصیه های رییس جمهور به اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کاهش فاصله طبقاتی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است

رییسی: کاهش فاصله طبقاتی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است