مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-07سياسي

کارهای جهادی با صدور بیانیه گام دوم به رسمیت شناخته شد


دستیار رییس جمهوری در امر مردمی سازی دولت گفت: انجام کارهای جهادی خودجوش از دهه 90 آغاز شد و این کارها بعد از صدور بیانیه گام دوم توسط رهبری به رسمیت شناخته شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید احمد عبودتیان ظهر امروز شنبه 15 مهرماه در شورای اداری استان که در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد، به اتفاقات صبح امروز در فلسطین اشغالی اشاره و اظهار کرد: وعده نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مقام معظم رهبری داده اند.

وی بیان کرد: هر کشوری برای حکمرانی خودش یک الگویی دارد و انقلاب اسلامی نیز دارای الگویی ست و نمی توان از این الگو عدول کنیم زیرا فرق ما با دنیا در همین الگو است.

دستیار رییس جمهوری در امر مردمی سازی دولت ادامه داد: امام خمینی(ره) فقط و فقط با ارسال پیام به واسطه ها، مبارزان و علما به صورت شهر به شهر، کوچه به کوچه و مسجد به مسجد توانست مردم را بیدار کند که طی 15 سال پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

عبودتیان اظهار داشت: امام راحل برای نخستین بار نشان داد بدون پشتوانه و فقط با حضور و اراده مردم می توان یک شاه مدعی را به سرنگون کند.

 وی با اشاره به اینکه مردم حاضر بودند برای امام جان بدهند، تصریح کرد: اما امام می گوید اجازه دهید، مردم، حکومت را انتخاب کنند و حتی نوع الگوی حکومت را هم بر اساس رای مردم گذاشت البته قبل از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای جهادی با صدور بیانیه گام دوم به رسمیت شناخته شد

کارهای جهادی با صدور بیانیه گام دوم به رسمیت شناخته شد