مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-26بين الملل

کلینتون: پوتین تلاش خواهد کرد در انتخابات 2024 آمریکا مداخله کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «هیلاری کلینتون» ادعا کرد «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه تلاش خواهد کرد در انتخابات 2024 آمریکا مداخله کند.

- وزیر خارجه پیشین و نامزد دموکرات انتخابات 2016 آمریکا ادعا کرد اگر روسیه فرصت بیابد، باز هم در انتخابات آمریکا مداخله می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیلاری کلینتون ادعا کرد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تلاش خواهد کرد در انتخابات 2024 آمریکا مداخله کند.

وزیر خارجه پیشین و نامزد دموکرات انتخابات 2016 آمریکا در مصاحبه یکشنبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت: می ترسم (زیرا) که روس ها که نشان داده اند در مداخله کاملاً ماهر هستند و اگر (پوتین) دوباره فرصت داشته باشد، باز هم این کار را خواهد کرد.

به نوشته وبگاه خبری آمریکایی هیل ، کلینتون گفت ایالات متحده به اندازه کافی درباره مداخله روسیه در انتخابات این کشور صحبت نمی کند و ادعا کرد پوتین توجیه کننده و عوامل زیادی در کشور ما دارد .

به ادعای او، برخی آمریکایی ها متوجه خطر پوتین نیستند، در حالی که هشدار داد عده ای حتی در برخی مسائل مثل حمله به اوکراین با اوموافق هستند .

کلینتون همچنین هشدار داد که فاشسیم و اقتدارگرایی ممکن است در آمریکا در حال رشد باشد و از رای دهندگان خواست این طرز فکر را رد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون: پوتین تلاش خواهد کرد در انتخابات 2024 آمریکا مداخله کند

کلینتون: پوتین تلاش خواهد کرد در انتخابات 2024 آمریکا مداخله کند