مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-27بين الملل

از سرگیری دعوای تروریست ها برای نفوذ در شمال سوریه


درگیری ها بر سر نفوذ در مناطق استراتژیک میان شورشیان ارتش ملی سوریه و گروه های مرتبط با هیئت تحریرالشام(جبهه النصره سابق) از سر گرفته شده است.

- درگیری ها بر سر نفوذ در مناطق استراتژیک میان شورشیان "ارتش ملی سوریه" و گروه های مرتبط با هیئت تحریرالشام(جبهه النصره سابق) از سر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، گروه شورشی ارتش ملی سوریه تحت امر ترکیه که شامل اکثر گروه های مخالف سوریه در حومه شمالی حلب می شود، عملیاتی علیه گروه های وابسته به هیئت تحریرالشام آغاز کرد که کاملا بر شمال غربی سوریه سیطره دارد و تلاش می کند در حومه شمالی حلب، مناطق تحت کنترل گروه های مخالف سوریه پایگاه ثابتی برای خود ایجاد کند.

این درگیری ها سحرگاه دیروز سه شنبه در محورهای دابق و نعمان در حومه شمالی حلب آغاز شد که ارتش ملی سوریه نیروهای کمکی را از مناطق مارع و الباب با هدف یورش به مناطقی در شهر کلجبرین بسیج کرد و توانست کنترل تعدادی از مناطق را به دست بگیرد.

از سوی دیگر، دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان اعلام کرد، در این درگیری های شدید 11 تن کشته و بسیاری در مناطق درگیر آواره شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری دعوای تروریست ها برای نفوذ در شمال سوریه

از سرگیری دعوای تروریست ها برای نفوذ در شمال سوریه