مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 06:302023-09-30اجتماعي

اجرای «نظام دوری» برای دانش آموزان 70 کلاس درس در تهران


به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، امسال «نظام دوری» در 70 کلاس درس اول ابتدایی مدارس شهر تهران مستقر شده است و به این ترتیب دانش آموزان این 70 کلاس اول ابتدایی، - به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، امسال نظام دوری در 70 کلاس درس اول ابتدایی مدارس شهر تهران مستقر شده است و به این ترتیب دانش آموزان این 70 کلاس اول ابتدایی، تا کلاس سوم تحت نظر معلم اول ابتدایی خود آموزش می بینند و در پایه دوم و سوم ابتدایی معلم شان تغییر نخواهد کرد.

معصومه معصومیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال حدود 640 هزار دانش آموز در شش پایه دوره ابتدایی مدارس شهر تهران مشغول تحصیل اند، گفت: از این تعداد حدود 130 هزار دانش آموز در کلاس اول هستند.

امسال ما نظام دوری را در تقریبا 70 کلاس درس اول ابتدایی شهر تهران مستقر کردیم و معلم اول ابتدایی تا پایه سوم، همراه این دانش آموزان است و همین معلم در کلاس دوم و سوم ابتدایی به این دانش آموزان آموزش می دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این معلمان توانایی تدریس در پایه دوم و سوم ابتدایی را دارند؟ توضیح داد: پایه اول اهمیت خاصی دارد و توصیه کردیم معلمانی برای این طرح انتخاب شوند که مجرب و دوره دیده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «نظام دوری» برای دانش آموزان 70 کلاس درس در تهران

اجرای «نظام دوری» برای دانش آموزان 70 کلاس درس در تهران