مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-18ورزشي

ادامه اعتراضات به اتفاقات در تیم ملی کبدی؛ با سرمربی قرارداد بستند و ملی پوش شدند!


در ادامه اعتراضات به اتفاقات در تیم ملی کبدی، دو بازیکن سابق تیم ملی هم به خط خوردنشان واکنش نشان دادند و معتقدند دلیل حذفشان فنی نیست.

- ادامه اعتراضات به اتفاقات در تیم ملی کبدی؛ "با سرمربی قرارداد بستند و ملی پوش شدند!" در ادامه اعتراضات به اتفاقات در تیم ملی کبدی، دو بازیکن سابق تیم ملی هم به خط خوردنشان واکنش نشان دادند و معتقدند دلیل حذفشان فنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از بازیکنان کبدی به نحوه خط خوردنشان از تیم ملی قبل از بازی های آسیایی هانگژو معترض هستند و مدعی اند خط خوردن آنها مربوط به قراردادی است که سرمربی تیم ملی با برخی از بازیکنان جوان در باشگاهش بسته و قرار است 25 درصد قرارداد آن ها را بگیرد.

در ادامه مصاحبه محمد نصرتی و اسماعیل مقصودلو را می خوانید.

مقصودلو: هیچ شانسی در اردوی تیم ملی به ما داده نشد اسماعیل مقصودلو در گفت و گو با ایسنا، در خصوص خط خوردنش از اردوی تیم ملی گفت: من تجربه حضور در لیگ ستارگان و بازی های آسیایی جاکارتا را دارم اما برای این دوره از بازی ها در هیچ اردویی به ما شانس داده نشد.

برخی به اردوی تیم ملی رفتند که با سرمربی قرارداد بستند او در خصوص چرایی خط خوردنش گفت: کبدی داستان زیاد دارد ولی چیزی که اکنون همه در جریان آن هستند این است افرادی که در سطح سه هستند و هیچ جایی در تیم ملی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات به اتفاقات در تیم ملی کبدی؛ با سرمربی قرارداد بستند و ملی پوش شدند!

ادامه اعتراضات به اتفاقات در تیم ملی کبدی؛ با سرمربی قرارداد بستند و ملی پوش شدند!