مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-26سياسي

دشمنان با شبهه افکنی به دنبال خارج کردن مردم از صحنه هستند


دشمنان به دنبال جنگ نرم و شبهه افکنی در جامعه هستند و هدف از این شبهه افکنی ها خارج کردن مردم از صحنه و ایجاد خدشه در باورهای آن ها است لذا باید با استفاده از قدرت دفاعی خود در مقابل دشمن بایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، امیر دریادار مهدی خواجه امیری، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین گرامیداشت روز سرباز که صبح امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد اظهار کرد: ایام ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان و روز سرباز را گرامی می داریم و از خداوند متعال تقاضا داریم که ما را پاسداران حریم شهدا و ولایت قرار دهد.

وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) که فرمودند؛ لشکریان به فرمان خداوند دژهای استوار مردم و زینت دین هستند و کار به جز استقامت آنها پیش نمی رود، گفت: هر ماه چندین هزار جوان وارد نیروهای مسلح شده و پیام نوسازی و استحکام را برای کشور و ملت دارند چرا که نسل جوان در همه عرصه ها دا ای حرکت درخشنده هستند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع ادامه داد: استعداد در جوانی نمود پیدا می کند و مانند بذری است که در زمینی حاصلخیز کاشته شده و به خوبی رشد پیدا می کند لذا خدمت سربازی پرارزش ترین زمان برای شکوفاسازی غیورمردان سرباز کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با شبهه افکنی به دنبال خارج کردن مردم از صحنه هستند

دشمنان با شبهه افکنی به دنبال خارج کردن مردم از صحنه هستند