مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-20سياسي

حضور قدرتمند ایران در بلاد اسلامی احساس می شود


همه کشورهای محور ظلم تلاش می کنند تا از سرایت قدرت ایران جلوگیری کنند اما کار از کار گذشته و ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتی جدید نمایان شده است.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: همه کشورهای محور ظلم تلاش می کنند تا از سرایت قدرت ایران جلوگیری کنند اما کار از کار گذشته و ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتی جدید نمایان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 28 مهرماه کرج گفت: به زودی با از بین رفتن رژیم صهیونیستی خاورمیانه ای جدید شکل خواهد گرفت اما در این میان سکوت سازمان ملل در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای بقا مایه ننگ بشریت است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که با افزایش موفقیت های ایران اسلامی کینه ظالمان هم بیشتر می شود که این موفقیت ها به خارج از ایران رسیده و در سایر بلاد اسلامی حضور قدرتمند ایران احساس می شود همه کشورهای محور ظلم تلاش می کنند تا از سرایت قدرت ایران جلوگیری کنند اما کار از کار گذشته و ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتی جدید نمایان شده است.

وی ادامه داد: عملیات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین نتیجه همین موضوع است دشمنان فهمیده اند که آینده از آن اسلام و تفکر اهل بیت است برای همین با تمام قوا وارد میدان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قدرتمند ایران در بلاد اسلامی احساس می شود

حضور قدرتمند ایران در بلاد اسلامی احساس می شود