مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-05فرهنگي

مکارم اخلاق در قالب هنر متعهدانه، معتقدانه و مومنانه تجلی پیدا کند


دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر گفت: مکارم اخلاق باید در قالب هنر متعهدانه، معتقدانه و مومنانه تجلی پیدا کند.

- دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر: مکارم اخلاق در قالب هنر متعهدانه، معتقدانه و مومنانه تجلی پیدا کند ایسنا/لرستان دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر گفت: مکارم اخلاق باید در قالب هنر متعهدانه، معتقدانه و مومنانه تجلی پیدا کند.

محمد کرم الهی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: هنر ایران زمین برگرفته از آیین ها، اعتقادات و گرایش های دینی و معنایی ایرانیان از زمان های دور تا به امروز است.

وی ادامه داد: این هنری است که می تواند در فضای جامعه موضوعیت پیدا کند، جریان ساز و هدایتگر باشد و با مضامین مطلوب و معمول برای پرچمداری فکر، اندیشه و هنر در بین جامعه همراه باشد که اگر حاوی این مولفه ها باشد می تواند حرکت ایجاد کند.

کرم الهی با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی هنری هم دقیقاً در این شرایط و قالب تعریف می شود، افزود: به عنوان مثال استان لرستان که از گذشته های دور دارای ارزش های فکری، دینی، تمدنی و تاریخی عظیم و از خاستگاه های بشر اولیه تا به امروز بوده، همواره با موسیقی آن هم موسیقی حماسی، عاشقانه و عفیفانه همزاد بوده و تمام اندیشه، تفکر، قرائت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکارم اخلاق در قالب هنر متعهدانه، معتقدانه و مومنانه تجلی پیدا کند

مکارم اخلاق در قالب هنر متعهدانه، معتقدانه و مومنانه تجلی پیدا کند