مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-01اقتصادي

بازنگری در قد و قواره گرگان / ساختمان ها به آسمان نزدیکتر می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، افزایش مهاجرت های دوگانه (پیرامونی و منطقه ای) ، رشد جمعیت شهروندان، ضرورت ارتقا کمی و کیفی خدمات شهری و عمومی  و البته  مباحث اقتصادی و معیشتی سبب شده که در سنوات اخیر شاهد رشد شهرنشینی به ویژه در .

- تنگنا های موجود در تامین زمین برای پروژه های مسکونی و تجاری در شهر گرگان سبب شد تا مدیریت شهری مرکز استان گلستان، با ارسال لایحه ای به کمیسون ماده 5 استانداری گلستان خواستار تحصیل مجوز برای بلند مرتبه سازی تا 30 طبقه در شهرگرگان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، افزایش مهاجرت های دوگانه (پیرامونی و منطقه ای) ، رشد جمعیت شهروندان، ضرورت ارتقا کمی و کیفی خدمات شهری و عمومی  و البته  مباحث اقتصادی و معیشتی سبب شده که در سنوات اخیر شاهد رشد شهرنشینی به ویژه در شهرهای پرجمعیت و به اصطلاح برخوردار باشیم.

  شهر 350 هزار نفری گرگان هم که به عنوان دومین شهر پرجمعیت شمال و شمال شرق کشور تلقی می شود از این مقوله مستثنی نبود.

 افزایش مهاجرت از روستاها و شهرهای مجاور با هدف دستیابی سهل تر به امکانات و خدمات شهری و هجرت و حضور گسترده سایر هموطنان به ویژه از مناطق جنوبی و شرقی ایران پهناور به گرگان ؛ فرآیند رشد شهروندان گرگانی را تشدید کرده و به طبع آن باید شاهد گسترش شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در قد و قواره گرگان / ساختمان ها به آسمان نزدیکتر می شوند

بازنگری در قد و قواره گرگان / ساختمان ها به آسمان نزدیکتر می شوند