مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-22اقتصادي

آمادگی صربستان برای انتقال فناوری های صنعت برق و کشاورزی به ایران


کاردار سفارت صربستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: صربستان آماده انتقال فناوری های این کشور در حوزه صنعت برق و کشاورزی به ایران است.

- ایسنا/مرکزی کاردار سفارت صربستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: صربستان آماده انتقال فناوری های این کشور در حوزه صنعت برق و کشاورزی به ایران است.

پریشیج یکشنبه 30 مهرماه در جریان بازدید از نیروگاه رودشور و مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه که بهمراه یک هیات تجاری و اقتصادی از صربستان انجام شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کشور چندین نیروگاه برقی و آبی دارد که همگی جزو صنایع سبز و پاک هستند.

وی با اشاره به تحریم نبودن صربستان گفت: این ظرفیت در صربستان وجود دارد که از دانش اقتصادی، کشاورزی، انرژی و دیدگاه های کارشناسان و متخصصین آن برای بهره گیری در ایران استفاده کرد.

وی افزود: صربستان در حوزه کشاورزی به ویژه تولید بذر ، گندم و جو در اروپا زبانزد است و این کشور تمایل زیادی برای سرمایه گذاری در ایران و تعاملات تجاری با این کشور دارد.

کاردار سفارت صربستان در ایران گفت: در سفر به استان مرکزی ضمن آشنایی با توانمندی های و ظرفیت های این استان به دنبال انتقال دانش، تجربیات و فناوری بین ایران و صربستان هستیم تا دادوستد و تجارت بین دو کشور تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صربستان برای انتقال فناوری های صنعت برق و کشاورزی به ایران

آمادگی صربستان برای انتقال فناوری های صنعت برق و کشاورزی به ایران