مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-11حوادث

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد تنش و رعب و وحشت میان شهروندان در محدوده باقرشهر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: در اولین روز از مهرماه امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت میان شهروندان در میدان عرب ها واقع در محدوده باقرشهر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع سریعاً در دستورکار عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

طرهانی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، گفت: ماموران با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی هویت متهمان را مورد شناسایی قرارداده و در ادامه محل اختفاء این افراد نیز شناسایی شد.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات گفت: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده و اخذ مجوز عملیات، روز گذشته ماموران پلیس به مخفیگاه این افراد در شهرستان کرج رفته و با انجام یک عملیات منسجم پلیسی هر پنج متهم متواری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح شکاری تک لول به همراه چهار فشنگ کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران