مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-17اقتصادي

توافق مشروط دانشگاه یزد با شهرداری


دانشگاه یزد همچنان ایجاد بلوار مصوب مدیریت واحد شهری در سال 1394 از اراضی خود جهت اتصال بلوارهای پارساییان و طروات که به جاده گازی موسوم است را منوط به قبول شروط خود از سوی شهرداری می داند و به اجرای این شروط جهت رفع بلاتکلیفی این طرح اصرار دارد.

- شورای شهر یزد همچنان بر همکاری دانشگاه یزد برای واگذاری اراضی خود جهت تکمیل طرح شهیدان پارساییان موسوم به جاده گازی اصرار و پافشاری دارد ولی تا به امروز کش و قوس های فراوانی بین دانشگاه و مسئولین مدیریت شهری پیش آمده است؛ از سوی دیگر مسئولان دانشگاه یزد به مراتب اعلام کرده اند که برای گذر این جاده از اراضی دانشگاه شرط هایی دارند که اگر شهرداری آن ها را نپذیرد، اجازه ساخت آن را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: واکنش رییس دانشگاه نسبت به خبر عبور بلوار از اراضی دانشگاه: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شهرداری یزد صورت نگرفته است در همین رابطه عزیزالله سیفی رییس شورای شهر یزد اخیراً در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت این طرح عمرانی، گفت: با دانشگاه به توافق کامل رسیدیم و نقشه برداری از راضی دانشگاه را نیز شروع کرده ایم.

وی افزود: جاده گازی همانطور که از قبل هم طراحی شده بود با گذر از اراضی دانشگاه یزد، بلوار شهدای گمنام را به انتهای بلوار شهیدان اشرف وصل خواهد کرد و با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق مشروط دانشگاه یزد با شهرداری

توافق مشروط دانشگاه یزد با شهرداری