مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:252023-09-27سياسي

چرایی و چیستی دو حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)


دادستان عمومی و انقلاب فارس با اشاره به چگونگی فعالیت گروهک تروریستی داعش، در رابطه با چرایی و چیستی حملات تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نکاتی را بیان کرد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب فارس با اشاره به چگونگی فعالیت گروهک تروریستی داعش، در رابطه با چرایی و چیستی حملات تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نکاتی را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید مصطفی بحرینی امروز، 5 مهرماه در دهمین نشست تخصصی ملی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در شیراز، در رابطه با چرایی و چیستی حملات تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بیان کرد: از زمان نام گیری شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب و تغییر جایگاه این شهر از محل برگزاری جشن های 2500 ساله به پایتخت فرهنگی، همواره دشمنان به دنبال ضربه زدن به شیراز دست زدند.

وی افزود: داعش که در حوادث سال گذشته نقش پر رنگی داشت، با استفاده از شرایط موجود وارد عمل شد و دست به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) زد و پس از دستگیری اعضای این گروهک، برای گرفتن انتقام دو تن از افراد اعدام شده خود، پس از 36 روز دست به حمله دوم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی و چیستی دو حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)

چرایی و چیستی دو حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)