مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-17سياسي

دانش بنیان ها در ارتقای کیفی فضای سبز شهری قم مشارکت کنند


عضو شورای اسلامی شهر قم، توسعه کمی و کیفی فضای سبز را عامل ارتقای سلامت شهر و شهروندان دانست و گفت: در توسعه فضای سبز فقط موضوع کمیت مطرح نیست بلکه باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به دنبال توسعه کیفی فضای سبز متناسب با توان مناطق مختلف کشور باشیم.

- سبحانی: امروز به دنبال غنی سازی بوستان ها هستیم/مشارکت شهروندان در عرصه فضای سبز افزایش پیدا کند/توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر با هزینه بیش تری همراه است/تفریحات سالم در بوستان ها افزایش پیدا کند عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: امروز بوستان های بسیاری در سطح شهر قم احداث کرده ایم و در نظرداریم در ادامه به دنبال غنی سازی بوستان ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: مقالات رسیده به این همایش بسیار پربار و قوی بود که امیدواریم اثرگذاری ویژه ای در پوشش گیاهی شهرها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام شئونات زندگی در شهر در وضعیت شهرها اثرگذار است، مطرح کرد: برای حکمرانی مطلوب شاخص‎ هایی ازجمله حفظ و تربیت میراث معنوی، افزایش اختیارات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها در ارتقای کیفی فضای سبز شهری قم مشارکت کنند

دانش بنیان ها در ارتقای کیفی فضای سبز شهری قم مشارکت کنند