مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-22بين الملل

رسانه صهیونیست: نتانیاهو هنوز به شکست هایش از حماس اعتراف نکرده است


پایگاه عبری «واللا» در گزارشی انتقادی از «بنیامین نتانیاهو» نوشت: نخست وزیر کابینه مانند سایر مقامات امنیتی تل آویو، هنوز به شکست هایش در مقابل حماس اعتراف نکرده و حتی درباره تلفات اسراییل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری امروز یک شنبه، 22 اکتبر در انتقاد از فرار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پیامدهای جنگ نوشتند: در زمانی که مقامات ارشد امنیتی، مسئولیت شخصی و عمومی خود را در قبال شکست هایی عملیات 7 اکتبر در مقابل مبارزان حماس، اعلام می کنند، او همچنان ساکت است.

براساس گزارش پایگاه خبری عربی21 ، رسانه ها نوشتند: نخست وزیر نتانیاهو هنوز اظهار پشیمانی یا اندوه نکرده است، در صدها مراسم تشییع جنازه کشته شدگان این حمله حضور نداشته است، با هیچ یک از بازماندگان یا اعضای ذخیره دیدار نکرده و از بیمارستان ها نیز بازدید نداشته است.

پایگاه خبری واللا در این باره می نویسد: اگرچه او گشت کوتاهی در خرابه های شهرک های اطراف نوار غزه داشت، اما با هیچ یک از شهرک نشینان آنجا ملاقات نکرد؛ بلکه فقط با سربازان ملاقات کرد تا از عصبانیت آن ها از خودش جلوگیری کند.

تال شالیو ، خبرنگار امور حزبی پایگاه خبری واللا، تاکید می کند که نتانیاهو، در تمام سخنرانی هایی که از زمان فاجعه ایراد کرده است، به بهای سنگینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیست: نتانیاهو هنوز به شکست هایش از حماس اعتراف نکرده است

رسانه صهیونیست: نتانیاهو هنوز به شکست هایش از حماس اعتراف نکرده است