مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-21ورزشي

ماجدی: بعید می دانم اموال هیأت فوتبال را برده باشند


عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بعید می دانم اموالی که مطرح شده به حدی ارزش داشته باشد که کسی بخواهد آنها را از هیأت فوتبال تهران ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمیرشاد ماجدی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک اظهار داشت: خیلی خوشحالم مانند سایر اعضای هیأت رییسه در این مراسم شرکت کردم به هر حال بانوان ما خیلی از لحاظ فوتبال عقب هستند و باید امکانات بیشتری به آنها بدهیم.

در کلیپی که امروز از اعضای تیم بانوان پخش شد فقط یک فوتبالیست متوجه می شود وقتی یک تیم مقابل حریفی پرقدرت قرار می گیرد و می تواند آن را شکست بدهد چه معنا و مفهومی دارد.

واقعا این موضوع را حس کردم.

وی افزود: تیم ملی بانوان ما در تورنمنت بسیار بزرگی شرکت می کنند فارغ از هر نتیجه ای حضور در این تورنمنت یک برگ برنده برای بانوان ما خواهد بود و تجربه خوبی را برای فوتبال آنها با ارمغان می آورد امیدواریم جدا از بحث نتیجه دستاورد خوبی از این مسابقات داشته باشیم.

از همین تریبون استفاده کرده و از مریم منظمی (نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال)، خواهش می کنم صفر تا صد حضورشان در این دوره از مسابقات را یادداشت کرده و گزارش کاملی را پس از مسابقات به فدراسیون بدهند تا بتوانیم برای فوتبال بانوان برنامه ریزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجدی: بعید می دانم اموال هیأت فوتبال را برده باشند

ماجدی: بعید می دانم اموال هیأت فوتبال را برده باشند