مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-09سياسي

زاهدی: نیروهای مقاومت چتر امنیتی رژیم صهیونیستی را ویران کردند


رژیم صهیونیستی که تصور می کرد از زمین، دریا و هوا دارای یک چتر امنیتی است، با حمله نیروهای مقاومت این تصور از بین رفت و چتر امنیتی این رژیم در زمین، - محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملیات پیروزمندانه نیروهای مقاومت در حمله به رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر سرزمین های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی تصور می کرد که یک چتر امنیتی کاملی دارد و فکر می کرد که در امنیت کامل به سر می برد، اما رزمندگان مقاومت فلسطین از زمین، دریا و هوا این چتر امنیتی را از بین بردند.

روز گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در عملیاتی غافلگیر کننده مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را موشک باران کردند و در حملاتی پیروزمندانه موجب وحشت سرمداران این رژیم کودک کش شدند.

زاهدی در این باره اظهار داشت: این اقدام رزمندگان فلسطینی تاثیرات قابل توجهی را در سطح منطقه و حتی فرامنطقه ای از جهات مختلف به دنبال دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز تعدادی از کشورهای منطقه سعی دارند تا عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند تا به خیال خود از چتر امنیتی که در سایه این عادی سازی روابط برایشان ایجاد می شود برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: نیروهای مقاومت چتر امنیتی رژیم صهیونیستی را ویران کردند

زاهدی: نیروهای مقاومت چتر امنیتی رژیم صهیونیستی را ویران کردند