مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-21بين الملل

اعتصاب فعال محیط زیست سوئدی در حمایت از فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گرتا تونبرگ فعال محیط زیست سوئدی امروز شنبه طی پستی که در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت، نوشت: - فعال محیط زیست سوئدی برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین دست به اعتصاب زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گرتا تونبرگ فعال محیط زیست سوئدی امروز شنبه طی پستی که در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت، نوشت: امروز ما در حمایت و همبستگی با مردم فلسطین و نوار غزه اعتصاب می کنیم.

فعال محیط زیست سوئدی در ادامه تاکید کرد: جهان باید صدای خود را بلند کند و خواستار آتش بس فوری، عدالت و آزادی برای فلسطینیان و همه غیرنظامیان آسیب دیده شود.

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس صبح روز هفتم اکتبر حمله همه جانبه ای موسوم به طوفان الاقصی را به اشغالگران قدس آغاز کرد.

مقامات فلسطین اعلام کردند که تازه ترین آمار ها نشان می دهد که شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه در تازه ترین آمار اعلام کرد که آمار شهدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به 4385 نفر افزایش یافته که از این تعداد 1756 نفر از ان ها کودک و 976 نفر هم زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب فعال محیط زیست سوئدی در حمایت از فلسطین

اعتصاب فعال محیط زیست سوئدی در حمایت از فلسطین