مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:562023-10-13سياسي

امام جمعه همدان: کشورهای اسلامی باید ارتباط با اسراییل غاصب را قطع کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه شاید در رأس رعایت تقوا در عرصه های سیاسی و اجتماعی حمایت از مظلومان مقاتله فی سبیل الله باشد اظهار کرد: حمایت از مردان و زنان و کودکان مستضعف و مظلوم مورد توصیه قرآن کریم بوده و هست.

وی گفت: قرآن کریم یک گلایه دارد و همه کشورهای اسلامی را مخاطب قرار می دهد که شما را چه شده در راه خدا مقاتله نمی کنید و برای نجات مستضعفان تلاش نمی کنید، در واقع این آیینه غیرت دینی را نسبت به مستضعفان عالم بیان می کند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه 1.

5 میلیارد مسلمان و کشورهای متعدد اسلامی در عالم وجود دارد افزود: در مقابل چشم کشورهای اسلامی امروز یک رژیم غاصب کودک کشی می کند، در حالی که پیامبر(ص) فرمودند مسلمانان در مقابل دشمنان یکدیگر رها نمی کنند و باید از همدیگر حمایت کنند.

وی ادامه داد: آیا مسلمانان عالم، کشورهای اسلامی و سردمداران آنها جنایت هایی که رژیم غاصب علیه مردم غزه انجام می دهند را نمی بینند، آیا آوارگی بیش از 420 هزار نفر را در غزه نمی بینند؟ آیا صدای آن مادری که فرزند خود را از زیر آوار بیرون می کشد، ناله می کند و مسلمانان را به یاری می طلبد را نمی شنوند؟ شعبانی با اشاره به اینکه در غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: کشورهای اسلامی باید ارتباط با اسراییل غاصب را قطع کنند

امام جمعه همدان: کشورهای اسلامی باید ارتباط با اسراییل غاصب را قطع کنند