مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-13ورزشي

از ساعت جنجالی « همایون شجریان » تا یواشکی های « احسان علیخانی »!


برخی کاربران فضای مجازی مطابق عادت، با تمرکز بر روی ساعت مچی همایون در این گفتگو، دست به چرتکه شدند و کلیدواژه «ساعت میلیاردی همایون» تبدیل به یک بمب در شبکه های اجتماعی شد.

- از ساعت جنجالی همایون شجریان تا یواشکی های احسان علیخانی ! برخی کاربران فضای مجازی مطابق عادت، با تمرکز بر روی ساعت مچی همایون در این گفتگو، دست به چرتکه شدند و کلیدواژه ساعت میلیاردی همایون تبدیل به یک بمب در شبکه های اجتماعی شد.

سومین هفته از مهرماه 1402 در حالی سپری شد که همایون شجریان، احسان علیخانی، علی شادمان، نوید محمدزاده و جناب خان را می توان از چهره های خبرساز فرهنگ و هنر در این هفته دانست.

هفته سوم مهرماه که امروز به پایان آن رسیده ایم، هفته چندان پرخبری نبود و خیلی از اتفاقات و رویدادها در سایه خبر تلخ درگذشت غم انگیز آتیلا پسیانی قرار گرفت.

هنرمندی که همین دیروز آیین بدرقه او به سمت خانه ابدی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

آنچه در این گزارش می خوانید، روایتی از پنج چهره خبرساز این هفته در عرصه فرهنگ و هنر است: همایون شجریان؛ ساعتی که جنجال ساز شد! هفته پیش و در همین بسته خبری پیش بینی کرده بودیم که گفتگو عادل فردوسی پور با همایون شجریان در قالب برنامه اینترنتی 360 می تواند اتفاق ویژه ای را در این هفته رقم بزند و منتظر بازتاب هایش بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساعت جنجالی « همایون شجریان » تا یواشکی های « احسان علیخانی »!

از ساعت جنجالی « همایون شجریان » تا یواشکی های « احسان علیخانی »!