مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-01اقتصادي

سهراب خوانی ضرغامی و تفاهم با وزارت نفت و نیرو و محیط زیست


همایش گردشگری سبز درحالی برگزار شد که تفاهم نامه هایی بین وزارت نفت و نیرو و سازمان محیط زیست و بنیاد علوی با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسته شد و ضرغامی هم با شعرخوانی و خاطره گویی از مسئولان حاضر قدردانی کرد.

- همایش گردشگری سبز درحالی برگزار شد که تفاهم نامه هایی بین وزارت نفت و نیرو و سازمان محیط زیست و بنیاد علوی با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسته شد و ضرغامی هم با شعرخوانی و خاطره گویی از مسئولان حاضر قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش گردشگری سبز، نهم مهرماه 1402 در هفته گردشگری و با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاونان وزیران نفت و نیرو و جمعی از تشکل ها و فعالان گردشگری در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، درحالی که یک مجری ناشنوایان سخنرانی های این مراسم را ترجمه می کرد.

قول ضرغامی به کشاورزان در محوطه های تاریخی عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت که قصد سخنرانی در این مراسم را ندارد، بنابراین بیشترین اظهاراتش به قدردانی از وزارت خانه های نفت و گاز گذشت و از معاون گردشگری خواست به رییس سازمان جهانی جهانگردی گزارش دهد که امسال که سال گردشگری سبز است همکاری هایی برای توسعه انرژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهراب خوانی ضرغامی و تفاهم با وزارت نفت و نیرو و محیط زیست

سهراب خوانی ضرغامی و تفاهم با وزارت نفت و نیرو و محیط زیست