مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-15سياسي

4 شاخص بسیج دانشجویی


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: توجه به معنویت، اخلاق مداری، مطالبه گری منطقی و عدالت طلبی از شاخصه های بسیج دانشجویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی استان که در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از کانون هایی که دشمن به آن دل بسته محیط دانشگاه بوده است اظهار داشت: از زوایای مختلف موضوع قابل بحث است و تازگی هم ندارد دانشگاه همواره مورد توجه دشمنان، دوستان و حاکمیت کشور بوده است.

 وی بیان داشت: دانشگاه منشا تحول است و آینده کشور را می سازد و تضمین می کند وقتی آینده کشور به دانشگاه آن بستگی داشته باشد مورد توجه دشمن است که به نفع خودش آینده را بسازد پس دانشگاه همواره محل مناقشه و زورآزمایی بین جریانات و گروه های مختلف بوده تا بتوانند از این محیط به نفع خودشان استفاده کنند.

وی افزود: چون در محیط دانشگاه یک گام برای ورود به عرصه مدیریتی کشور مانده است در دانشگاه که منشأ فکر، اندیشه و تحول است بتوانیم انسان هایی را پرورش دهیم که منشا رشد، تحول و توسعه برای کشور باشند و تشکل های فعال در عرصه دانشگاه هر کدام در جایگاه خودشان در این تحول نقش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شاخص بسیج دانشجویی

4 شاخص بسیج دانشجویی