مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-14سياسي

برگزاری پویش دخترانه هانیل در فارس


مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری پویش دخترانه هانیل در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ناهید صابراردکانی در نشست مجازی ویدئوکنفرانس با مسئولان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس از راه اندازی و آغاز پویش دخترانه هانیل در این استان خبر داد و اظهارداشت: هانیل، فرشته ای موافق با طبع لطیف زنانه که در دنیا مامور رسیدگی به امور زنان نزد خدا بوده و در آیه 68 سوره به نام این فرشته اشاره شده است.

وی با بیان پویش دخترانه هانیل توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می شود، افزود: آغاز این پویش به میزبانی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان شیراز بود که با عنوان هانیل های شیرازی اجرا شد.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: پویش دخترانه هانیل به دنبال ایجاد بستری برای گفت و گوی سلیقه های متفاوت دخترانه در خوابگاه، دانشکده ها، دانشگاه ها و حتی در سطح جامعه و بیرون از دانشگاه با محوریت دانشجویان است.

صابر بیان کرد: در پویش دخترانه هانیل، به دنبال گفت و گوی سلیقه های مختلف با یکدیگر و آموزش چگونگی ایجاد فضای گفتگو هستیم.

وی، اعتماد سازی سلیقه های متفاوت به یکدیگر در دانشگاه ها را از اهداف دیگر پویش دخترانه هانیل برشمرد و تصریح کرد: این پویش دخترانه، نخستین قدم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش دخترانه هانیل در فارس

برگزاری پویش دخترانه هانیل در فارس