مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-23سياسي

فردا؛ پایان فرصت ثبت اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس


فرصت ثبت اعتراض برای داوطلبانی که مدارک آن ها در مرحله اولیه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید نشده است، - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرصت ثبت اعتراض برای داوطلبانی که مدارک آن ها در مرحله اولیه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید نشده است، فردا به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس جدول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرصت بررسی مدارک داوطلبان این انتخابات از سوی شش دستگاه ثبت احوال، فراجا، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی و نهادهای بخش آموزش از جمله وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد و مرکز مدیریت حوزه های علمیه در روز 27 شهریور به پایان رسید.

داوطبان انتخابات می توانند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی 1402/06/27 لغایت 1402/07/02 از ساعت 8 الی 18 به آدرس keshvar.

moi.

ir مراجعه کنند.

متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

محمد اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با ایسنا درباره فرصت ثبت اعتراض برای این دسته از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متقضیانی که نسبت به صدور گواهی از سوی شش دستگاه اعتراض دارند، باید به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ پایان فرصت ثبت اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس

فردا؛ پایان فرصت ثبت اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس