مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-20اقتصادي

رشد 12/1 درصدی مصرف بنزین در منطقه اصفهان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: مصرف بنزین در استان اصفهان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12/1 درصد افزایش داشته است.

- عبدالله گیتی منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: میانگین مصرف روزانه بنزین در  نیمه نخست سال جاری در استان اصفهان، هفت میلیون و 748 هزار لیتر بود که در ایام تعطیلات شهریور با اوج مصرف تا میزان 10 میلیون لیتر در روز هم رسید.

وی، میانگین مصرف ماهیانه بنزین در نیمه نخست سال جاری در استان اصفهان  را 240 میلیون و 188 هزار لیتر اعلام و گفت: میزان افزایش مصرف بنزین در اصفهان به طور معمول نزدیک به میانگین کشوری است.

گیتی منش اضافه کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در نیمه نخست امسال برای سوخت رسانی هرچه بهتر به مردم، اقداماتی از جمله برگزاری جلسات سوخت رسانی در ستاد تهران به طور مرتب توسط  انجام داد.

این مسؤول با اشاره به افزایش استفاده مردم از کارت سوخت شخصی، ادامه داد: شیوه نامه هایی نیز برای نظارت بیشتر بر جایگاه های عرضه سوخت و جلوگیری از تخلف ها ابلاغ شد و همه بخش های مرتبط در کشور برای اجرای آن ها بسیج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12/1 درصدی مصرف بنزین در منطقه اصفهان

رشد 12/1 درصدی مصرف بنزین در منطقه اصفهان