مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-06سياسي

خبری خوش از کاهش نزاع در بهمیی


فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی خبری خوش از کاهش نزاع در بهمیی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا گفت: هفته فراجا از سیزدهم لغایت نوزدهم مهرماه با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگذار آغاز شده است.

 سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه امنیت و سلامتی دو نعمت ناشناخته است، تصریح کرد: نظم و امنیت مطلوب موجود، حاصل کار جمعی آحاد ملت است دستگاه ها و نهادهای حکومتی و خدماتی با همکاری کامل و هم افزایی در کنار نیروی انتظامی بوده و این نیرو با همدلی وظایف خود را انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس همه توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه به کار می بندد، ادامه داد: لزوم امنیت در حوزه های سیاسی، اقتصادی و .

.

بر کسی پوشید نیست و پلیس در مقابله جدی و مستمر با هرگونه حرکتی که مخل امنیت کشور و مردم باشد، وظیفه دارد و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی با بیان اینکه پلیس نگهدارنده نظم و امنیتی است که آحاد مردم و دستگاه های مختلف آن را برقرار کرده اند، تشریح کرد: امنیت امروز حاصل همکاری جمعی شهروندان است نظم و امنیت یک تولید جمعی بوده و مردم صاحب این نظام و امنیت هستند و در حوادث و رخداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوش از کاهش نزاع در بهمیی

خبری خوش از کاهش نزاع در بهمیی