مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-19بين الملل

صدور بیانیه مراکز آموزش های هنری در پی جنایات رژیم صهیونیست


دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری به همراه جمعی از مراکز آموزش های فرهنگی و هنری شامل آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان های هنرهای زیبا و مراکز مهارتی با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

- دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری به همراه جمعی از مراکز آموزش های فرهنگی و هنری شامل آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان های هنرهای زیبا و مراکز مهارتی با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین به ویژه در حمله به بیمارستان غزه، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری به همراه جمعی از مراکز آموزش های فرهنگی و هنری شامل آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان های هنرهای زیبا و مراکز مهارتی با صدور بیانیه ای این جنایات فجیع و ظالمانه را محکوم کردند.

متن این پیام به شرح زیر است: و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس سال هاست است که موضوع فلسطین را به مساله اول جهان اسلام تبدیل کرده است .

تردیدی نیست که مقاومت همیشگی مردم فلسطین و جبهه مقاومت موجب شده که با گذشت بیش از 75 سال از جنایت های وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی، هر روز شاهد اضمحلال بیشتر این رژیم منحوس باشیم که شکست مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیانیه مراکز آموزش های هنری در پی جنایات رژیم صهیونیست

صدور بیانیه مراکز آموزش های هنری در پی جنایات رژیم صهیونیست