مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-26سياسي

نشست تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد


ویژه برنامه نشست تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جهاددانشگاهی کرمان امروز چهارم مهرماه با حضور رییس جهاددانشگاهی و جمعی از پرسنل این مجموعه در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

- نشست "تبیین دستاوردهای دفاع مقدس" در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد ایسنا/کرمان ویژه برنامه نشست "تبیین دستاوردهای دفاع مقدس" در جهاددانشگاهی کرمان امروز چهارم مهرماه با حضور رییس جهاددانشگاهی و جمعی از پرسنل این مجموعه در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در این ویژه برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس اقدامات غرورانگیزی را انجام داده و جهادگران و جوانان متخصص این نهاد انقلابی به خوبی توانستند در این برهه از تاریخ در سطوح مختلف فرهنگی، ستادی و عملیاتی- پژوهشی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ، همه کشورهای غربی و آمریکا با تمام وجود، عراق را پشتیبانی و ایران را تحریم کرده بودند، افزود: خوشبختانه جهاددانشگاهی توانست پروژه های بزرگ نظامی را اجرایی و گره از کار جبهه و جنگ باز کند.

دکتر بازمانده، راه اندازی مجدد خط تولید موشک کاتیوشا، ساخت مین های هوایی، بهینه سازی و به روز کردن سیستم ناوبری هواپیماهای شکاری اف 5، رمزگشایی از مخابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد

نشست تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد