مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-04بين الملل

آلمان از بازی های فرانسه خسته است/ «قایق سواری» مقامات چاره درد نیست!


امروزه از اتحاد گذشته فرانسه و آلمان آثار زیادی نمانده، اما مقامات این دو کشور برای احیای این رابطه به «یک سفر دریایی به صرف نوشیدنی» بسنده کرده اند! - آلمان از بازی های فرانسه خسته است/ قایق سواری مقامات چاره درد نیست! امروزه از اتحاد گذشته فرانسه و آلمان آثار زیادی نمانده، اما مقامات این دو کشور برای احیای این رابطه به یک سفر دریایی به صرف نوشیدنی بسنده کرده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی به سقوط اتحاد فرانسه و آلمان پرداخته و نوشته است: از بین بردن آرامش تزلزل ناپذیر آنگلا مرکل و برانگیختن خشمش کار بسیار دشواری بود؛ اما امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه چهار سال پیش از عهده این کار برآمد.

این عقل کل ژئوپلتیک فرانسوی در مصاحبه ای بدون هماهنگی متحدان فرانسه، گفت که ناتو دچار مرگ مغزی شده است! مرکل که در آن زمان صدراعظم آلمان بود، در پاسخی خشمگین به ماکرون گفت: تمایل شما به سیاست های نفاق افکن را درک می کنم، اما از تمیزکاری خسته شده ام.

هر بار باید تکه های فنجان هایی که شما شکسته اید را چسب بزنم تا بتوانیم در کنار هم چای بنوشیم! این در 2019 اتفاق افتاد.

از آن زمان نه تنها فنجان ها مرمت نشده اند، بلکه زوج اروپایی آلمان و فرانسه که پاریس بر آن تأکید داشت، اما برلین آن را عجیب و حتی ناخوشایند می دانست، به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان از بازی های فرانسه خسته است/ «قایق سواری» مقامات چاره درد نیست!

آلمان از بازی های فرانسه خسته است/ «قایق سواری» مقامات چاره درد نیست!