مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-28حوادث

دزدی از طلا فروشی در قم به فوت سارقان ختم شد


فرمانده انتظامی شهرستان قم از سرقت شب گذشته سارقان از یک طلافروشی در قم خبرداد و گفت: مالک طلا فروشی سارقان را تعقیب و در یکی از خیابان ها با موتور سیکلت آنان تصادف می کند که این تصادف منجر به فوت دو نفر از آنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، امیر مختاری در گفت وگویی خبری اظهار کرد: ساعت 3:30 بامداد ششم مهرماه مالک طلا فروشی از طریق سیستم های هشداری واحد صنفی خود متوجه حضور افرادی در داخل مغازه می شود و بلافاصله با خودروی شخصی به محل مراجعه و مشاهده می کند که چندین نفر ماسک به صورت از مغازه در حال خروج بوده و با موتورسیکلت فاقد پلاک از محل متواری می شوند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: مالک طلا فروشی بلافاصله اقدام به تعقیب راکبین موتور سیکلت نموده و در یکی از خیابان ها با موتور سیکلت تصادف می کند که منجر به فوت دو نفر از آنان می شود.

 رییس پلیس شهرستان قم افزود: بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد یکی از سارقان فوت شده حاملِ کیف حاوی تعدادی سکه پارسیان و طلاجات بوده و احدی از آن ها با هویت معلوم دارای سوابق متعدد سرقت است.

گفتنی است در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تلاش برای دستگیری سایر سارقین فراری در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی از طلا فروشی در قم به فوت سارقان ختم شد

دزدی از طلا فروشی در قم به فوت سارقان ختم شد