مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-04سياسي

با الگوبرداری از کشورهای موفق توانایی کشور در پست ارتقا یابد


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت سرعت، امانت داری و حفاظت از مرسولات پستی را حائز اهمیت دانست و گفت: باید از کشورهایی که در زمینه پست در دنیا موفق عمل کرده اند الگوبرداری شود تا توانایی های خود را ارتقا دهیم.

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر بانوی کرامت سرعت، امانت داری و حفاظت از مرسولات پستی را حائز اهمیت دانست و گفت: باید از کشورهایی که در زمینه پست در دنیا موفق عمل کرده اند الگوبرداری شود تا توانایی های خود را ارتقا دهیم.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم که امروز 12 مهرماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: در آیات سوره نمل چند بار موضوع پست از جمله ارسال نامه و دریافت مرسوله توسل حضرت سلیمان (ع) مطرح شده است که نکاتی در رابطه با پست به ما می آموزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه (س)، وی پست را یک مأموریت سنگین و دارای ریشه های قرآنی دانست و گفت: در ماجرای ارسال نامه حضرت سلیمان به ملکه سبا توسط هدهد و آوردن تخت ملکه سبا به ملک حضرت سلیمان توسط فردی که علم کتاب داشت هر دو بحث سرعت مطرح است که نشان دهنده اهمیت این موضوع در مسئله پست است و باید تلاش کنید که سرعت ارسال مرسولات تا جای ممکن افزایش دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با الگوبرداری از کشورهای موفق توانایی کشور در پست ارتقا یابد

با الگوبرداری از کشورهای موفق توانایی کشور در پست ارتقا یابد