مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:002023-09-30اقتصادي

کدام بانک و موسسات مالی منحل می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از دیده بان ایران؛ مهدی عطوان؛ مدیر نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در برنامه میز اقتصاد در رابطه با زمان انتشار آمار تسهیلات کلان گفت: براساس قانون بانک مرکزی، پیگیری های زیادی برای دریافت اطلاعات از بانک ها و بررسی آن ها به منظور انتشار آمار صورت گرفته است و فقط تعداد کمی از بانک ها اطلاعات خود را منتشر نکردند که دلیل آن اصلاح در اطلاعات فرستاده شده بود.

  وی افزود: به زودی چندین بانک باقی مانده نیز اطلاعات خود را منتشر می کنند و شاید بانک مرکزی به این جمع بندی برسد که این اطلاعات قابل انتشار نیست و مطابق قانون بانک هایی را که اطلاعات خود را منتشر نکردند به مجلس معرفی می کند.

  عطوان با اشاره به این موضوع که تا مدتی بعد ازشهریور ماه بانک ها فرصت دارند اطلاعات خود را منتشر کنند، تاکید کرد: بعد از ارسال اطلاعات، همکاران آن ها را بررسی می کنند و تاکنون 8 یا 9 بانک اطلاعات خود را منتشر کردند و این مسیر برای دریافت اطلاعات ادامه دارد.

    مدیر نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در رابطه با مشخص شدن تکلیف وضعیت بانک ها ناتراز تصریح کرد: مهم است بدانیم منشا ناترازی بانک ها چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بانک و موسسات مالی منحل می شوند؟

کدام بانک و موسسات مالی منحل می شوند؟